ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25551 پست
:: ورودی گوگل امروز : 9 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۱/۰۶/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

آمادگی بدن برای زایمان
بارداری و زایمان بدن شما را به شدت تحت فشار قرار می دهد، اما راه هایی برای آماده سازی بدن برای زایمان استرس وجود دارد. این ۶ مرحله بارداری می تواند در هنگام بارداری باعث ناراحتی شما شود و بدن خود را برای کار آماده کند.

۱٫ سوار شدن
اسکات را برای یک دقیقه، ده بار در روز، با ایده اینکه بتوانید برای دوره های طولانی تر و طولانی تردید کنید. اسکات برای تمیز کردن یخچال و فریزر. اسکات برای تغییر کانال تلویزیونی (و در آنجا بمانید) اسکات برای بار کردن لباس های شسته شده.

۲٫ خیاطی نشسته
احتمالا شما وقتی که یک کودک بودید، روی زمین نشسته بودید. ۱۰ دقیقه، دو یا سه بار در روز، در این موقعیت، خواندن، بافتن، شام یا انجام کاری دیگری را انجام دهید که به شما اجازه می دهد که خود را در موقعیت خود قرار دهید. به تدریج طول زمان نشستن را افزایش دهید.

۳٫ کشش خیاطی (تنوع خیاطی نشسته)
پشت خود را در برابر یک دیوار (یا جلوی مبل) از روی پاهایتان بیرون بیاورید و پاهای خود را به انتها برسانید. سپس ببینید که تا چه حد می توانید زانوها را از هم جدا کنید. شما باید توانایی انعطاف پذیری خود را با استفاده از دستان و سلاح ها خود داشته باشید تا زانوها را به آرامی حرکت دهید. این بارداری را تحریم نکنید، به ویژه اگر سابقه مشکلات زانو دارید پس آماده سازی بدن برای زایمان شروع کنید

۴٫ چرخش شانه
وقت خود را در انتهای خیاط بارداری بکشید تا چند دایره شانه را بکشید، شانه های خود را به سمت جلو و عقب قرار دهید تا گوش ها را لمس کنید و به عقب و دور بچرخید. سلاح های خود را آرام نگه دارید عضلات شانه و گردن که با این حاملگی ها تمرین می کنند و آماده سازی بدن برای زایمان، کسانی هستند که به راحتی در کار (و هنگام پرستاری نوزادان) به راحتی می شوند.

۵٫ بارداری شیب دار شکاف دارد
کشش بارداری لگن برای تحریک فشار روی پشت کمر عالی است. می توان آن را نشست، ایستاده، در همه چهار و یا در موقعیت “leapfrog” انجام شود. پایین آوردن پشت خود را کاملا صاف کنید در حالی که “عضلات شکمی” خود را در دست می دهید و پای عقب خود را زیر خود قرار می دهید. هنگام انجام شیب بر روی هر چهار سوراخ، مراقب باشید تا پشت خود را تغییر ندهید.

همانطور که شما در معرض استنشاق قرار می دهید، باسن خود را تحت فشار دهید و سه ثانیه نگه دارید. همانطور که در حال استراحت هستید، به موقعیت آرام و صاف بازگشت دهید. اگر دچار کمر درد هستید، پنجاه بار، چهار بار در روز و یا بیشتر تکرار کنید. بعضی از زنان تمرینات کف لگن را همزمان انجام می دهند.

شیب لگن نیز می تواند بر روی پشت شما قرار بگیرد، اما تنها در صورتی که در سه ماهه اول شما باشد. (پس از چهارم ماه حاملگی، ورزش در پشت شما می تواند برای نوزاد شما ناسالم باشد زیرا وزن رحم در این موقعیت می تواند بر روی رگ های خونی بزرگ که در کنار ستون فقرات شما قرار دارد را فشار دهید.) دراز کشیدن، زانو زدن، نگه داشتن پای خود را بر روی زمین. سر خود را کمی بچرخانید (بالش پرتاب به خوبی کار می کند). یک نفس عمیق بکشید، سپس، به عنوان بازو، عقب پایین را در برابر کف فشار دهید.

پس از چند بار تکرار، با افزایش قد و ارتفاع خود در ناحیه دایره، شیب را با سنگ لگن (که در بالا توضیح داده شد) را امتحان کنید. شما همچنین ممکن است بخواهید “پیچ و تاب های ساق پا” را انجام دهید، که در آن ابتدا لگن لگن را انجام می دهید، سپس به زودی زانو خود را به سمت قفسه سینه خود ببرید و سه ثانیه نگه دارید، قبل از اینکه پای خود را روی کف قرار دهید.

۶٫ سینه زدن قفسه سینه
این موضع، درد کمر را از بین می برد و یکی از مواضع مورد علاقه مادران شاغل است. فرض کنید یک موقعیت “همه چهار” در دست و زانو داشته باشید و سپس وزن خود را به آرامی و ساعد پایین بیاورید، با یک بالش یا دو طرفه. حالا سر خود را پایین بیاورید، آن را در ساعد خود قرار دهید. بافت خود را بالا ببرید، به طور مستقیم بر روی زانوی خود و توسط ماهیچه های معده خود پشتیبانی می شود. تمرین در این موقعیت برای مدت پنج دقیقه در یک جا قرار دارد.

:: Information 61
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25454 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما