ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25256 پست
:: ورودی گوگل امروز : 0 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۷/۰۳/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

برخی از نشانه‌های دیگر خستگی شامل درد عضلات، فقدان انگیزه، اختلال تمرکز، سرگیجه، سردرد، از دست دادن اشتها و کمبود انرژی است که می‌توان به راحتی و با استفاده از مواد غذایی در دسترس با آن مبارزه کرد.

با استفاده از مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، چربی و کربوهیدرات پیچیده، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌توان شرایط را برای عملکرد صحیح و مبارزه با علائم خستگی فراهم کرد.

برخی از این مواد غذایی عبارتند از:

موز

موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که بدن با استفاده از آن نیاز خود را به قند و انرژی تامین می‌کند. همچنین موز سرشار از مواد مغذی مهم مانند ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، اسیدهای چرب امگا۳و۶، فیبر و کربوهیدارت‌ها است که به کمک آن‌ها می‌توان با خستگی مبارزه کرد. با خوردن ۱ موز در روز می‌توانید بدن خود را پرانرژی نگه دارید.

گردو

 با این خوراکی ها خستگی معنا نداره!

یکی دیگر از مواد غذایی از بین برنده‌ی خستگی، گردو است. این آجیل شامل مقدار مناسبی از منگنز، منیزیم، فسفر، آهن، مس و ویتامین‌هاست. مقدار زیاد اسیدهای چرب امگا۳ موجود در گردو به راحتی می‌تواند با علایم خستگی مقابله کند و همچنین باعث از بین رفتن علائم خفیف افسردگی نیز می‌شود.

گردو شامل پروتئین و فیبر است که سبب افزایش انرژی بعد از ورزش می‌شود.

هندوانه

اگر شما در یک روز گرم احساس خستگی دارید و یا در اثر ورزش دچار کم‌آبی شده‌اید، هندوانه می‌تواند انرژی از دست رفته را دوباره بازگرداند. هندوانه سرشار از آب بوده و در حفظ آب بدن نقش مهمی ایفا می‌کند و باعث از بین رفتن علائم خستگی می‌شود، همچنین این میوه سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم،  لیکوپن، بتاکاروتن، ویتامینC و آهن است.

دفعه بعد که احساس خستگی کردید و نیاز به انرژی فوری داشتید یک تکه هندوانه میل کند. با استفاده از هندوانه، عسل و آب‌لیمو می‌توانید یک اسموتی سالم برای بعد از تمرینات خود داشته باشید تا علائم خستگی را به‌طور کامل از بدن شما دور کند.

تخمه کدو تنبل

دانه کدو تننبل یک میان وعده ایده‌آل برای مبارزه با خستگی است. این دانه حاوی پروتئین سالم، اسیدهای چرب امگا۳، ویتامین‌های گروهB و مواد معدنی‌ای مانند منگنز، فسفر، آهن و مس است. همه‌ی این مواد مغذی با هم کار می‌کنند تا سیستم ایمنی بدن افزایش یابد، انرژی مورد نیاز بدن تامین شود و علائم خستگی به‌طور کامل از بین برود.

لوبیا

لوبیاها به عنوان یک غذای معجزه‌گر شناخته شده‌اند و آن هم به دلیل داشتن مواد مغذی بسیاری شامل فیبر فراوان، کربوهیدرات، پروتئین پیچیده و مجموعه‌ای از مواد معدنی از جمله پتاسیم، منیزیم، فسفر، مس و آهن است. این ترکیبات سبب شده تا لوبیا به یک تغذیه منحصربه‌فرد تبدیل شود و با ایجاد انرژی طولانی مدت مانع از ایجاد احساس خستگی در بدن می‌شود. شما می‌توانید انواع مختلف لوبیار را در وعده‌های غذایی مختلف در طول روز مصرف کنید.

:: Information 188
تاریخ بروزرسانی : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25159 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما