ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25424 پست
:: ورودی گوگل امروز : 4 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۳۱/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

با غذا خوردن خشمتان را سرکوب نکنید!برخی افراد وقتی خشمگین می شوند بلند داد می زنند یا جیغ می کشند، بعضی نیز با اینکه خشمگینند ولی باز هم آرامند ( درونی خشمگین می شوند)، خشمشان را از ترس یا نیاز در درون نگه می دارند تا از درگیری جلوگیری کنند. اگر پرخوری احساسی دارید یا خود را فردی معتاد به غذا توصیف می کنید، ممکن است با استفاده از غذا به سرکوب احساسات تان بپردازید. مانند زمان هایی که از خود یا شخصی دیگر خشمگین هستید و یا درست مثل بیشتر اوقات، وقتی خشمتان باعث اضطراب یا دیگر هیجانات در شما می شود.

همانطور که گفتم بعضی تنها با شنیدن یک نظر مخالف یا اختلاف پیدا کردن با همسر خشمگین می شوند. اگر از کسانی باشید که پرخوری احساسی دارند در چنین مواقعی ذهنتان مستقیم به غذا برمی گردد. در اینجا غذا مانند عامل پرت کردن حواس کار می کند. وقتی روی غذا خوردن تمرکز می کنید، تمرکزتان از روی احساسات برداشته می شود. خوردن باعث می شود حس بهتری پیدا کنید، حتی اگر برای چند لحظه باشد.

اما پس از غذا خوردن ممکن است احساسات دیگری بروز کند. ممکن است احساس گناه یا خجالت کنید و یا حتی از اینکه زیاد غذا خورده اید خشمگین شوید. برای واکنش به این احساسات ممکن است دوباره خود را در حال غذا خوردن ببینید.این چرخه تا زمانی که یاد بگیرید چگونه با خشمتان مقابله کنید و از راه هایی به جز تخریب خود، آن را کنترل کنید ادامه پیدا خواهد کرد.

درباره اش فکر کنید، شخصی چیزی گفته یا کاری کرده که شما خشمگین شده اید و صدمه دیده اید. این راه که با پرخوری آسیب بدتری به خود بزنید تا با درد مقابله کنید اصلا روش مناسبی نیست. شاید این روش به بدی دیگر راه هایی که افراد با خشم مقابله می کنند به نظر نیاید اما کاری که در واقع انجام می دهید، درونی کردن احساسات و برگرداندن آنها به خودتان است. به مرور زمان غذا خوردن برای از بین بردن خشم و دیگر احساسات، باعث افزایش وزن و تاثیر روی وضعیت فیزیکی و روانی می شود.

خشم یک احساس است و نباید از آن خجالت کشید. غذا خوردن در واکنش به خشم، یک رفتار عادی است و این مورد هم جای خجالت ندارد. همه افراد گاهی به خاطر دلایل احساسی به غذا خوردن روی می آورند و فقط زمانی مشکل به حساب می آید که با سلامت و کیفیت زندگی تان تداخل ایجاد کند. با اینکه خشم باعث می شود کمتر احساس آسیب پذیری کنید اما نمی تواند درد را از بین ببرد.

:: Information 274
تاریخ بروزرسانی : ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25327 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما