ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 24794 پست
:: ورودی گوگل امروز : 26 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۸/۱۲/۱۳۹۷
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

۱٫
این تمرین ستون فقرات، پایین کمر و ران ها را در عرض یک دقیقه آرام می کند
به علاوه کار روده را تنظیم می کند. پس بهتر است این تمرین را روزها انجام
دهید.

به پشت بخوابید.

زانوها را خم کنید.

با دم زانوها را نگه دارید.

و با بازدم زانوها را در آغوش گرفته و آن ها را به شکم بفشارید.

نفس
عمیق بکشید و روی عملکرد دیافراگم تمرکز کنید. با دم زانوها را از بالاتنه
جدا کنید و با بازدم به بالاتنه بچسبانید. سپس در همین حالت ۸ الی ۱۰ نفس
عمیق بکشید.

۲٫ این تمرین کمر و پاها را آرام می کند، سینه را باز می کند و اجازه می دهد شش ها قبل از خواب اکسیژن کافی دریافت کنند.

یک عدد بالش در کنار دیوار قرار دهید.

روی آن بخوابید، باسن را به دیوار بچسبانید و پاها را روی دیوار بالا ببرید.

دست
ها را در کنار بدن قرار دهید و سعی کنید سینه را باز کنید. ریلکس باشید و
نفس آرام بکشید. ۱ الی ۲ دقیقه در همین حالت بمانید و بعد پاها را پایین
بیاورید.

۳٫ این تمرین کمر را ریلکس می کند و دارای ۲ مرحله است.

مرحله اول:

به پشت بخوابید و یک عدد حوله زیر کمر و زیر گردن قرار دهید.

در حالی که کاملا ریلکس هستید پاها را به چپ و راست تاب بدهید. همزمان سر را به چپ و راست تکان بدهید.

کاملا ریلکس باشید و سعی کنید موج ارتعاشات در ستون فقرات را احساس کنید. این تمرین را ۱ دقیقه انجام دهید.

مرحله دوم:

روی شکم بخوابید، دست ها را در کنار بدن قرار دهید و یک عدد بالش زیر پیشانی بگذارید.

سپس
پاها را به چپ و راست تکان دهید. سعی کنید امواجی که به تمام بدن منتقل می
شود را احساس کنید. این تمرین را هم مانند قبلی ۱ دقیقه انجام دهید.

۴٫ با این تمرین خواب آرامی خواهید داشت.

به
پشت دراز بکشید. پاها را باز، دست ها را در اطراف بدن قرار دهید. کف دست
ها به سمت بالا باشد. یک عدد حوله تا شده یا گوشه بالش را زیر سر و گردن
قرار دهید.

بدن را از انگشت پا تا پیشانی ریلکس کنید. ۲۰ چرخه تنفسی
انجام دهید و به تدریج دم و بازدم های طولانی داشته باشید. سپس دیگر آن ها
را کنترل نکنید و هر طور که دوست دارید نفس بکشید.

به تدریج احساس می کنید که بدنتان بسیار ریلکس و آرام شده است و به خواب می روید.

:: Information 214
تاریخ بروزرسانی : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 24697 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما