ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25308 پست
:: ورودی گوگل امروز : 2 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۶/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

همچنین بهتر است به‌جای گوشت قرمز از ماهی، سویا (دانه، پروتئین و پنیر سویا) و حبوبات استفاده کنید. مصرف غذاهای چرب، سرخ‌کرده، غذاهای رستورانی و فست‌فودها را تا حد امکان کاهش دهید. در برنامه غذایی روزانه از انواع مغزها و دانه‌ها به مقدار متعادل و به شکل بی‌نمک استفاده کنید و هر روز دو تا سه عدد مغز گردو بخورید.

مصرف قند، شکر و محصولات شیرین را کاهش دهید. به‌جای قند و شکر از مقدار کمی خشکبار مثل کشمش و توت خشک و در طول روز استفاده کنید. مصرف انواع شیرینی‌ها، کیک، بیسکویت، کلوچه، آبنبات، شکلات، نوشابه، شربت و سایر فرآورده‌های حاوی شکر را تا حد امکان کاهش دهید.

کلسترول هم خوب و بد دارد

منظور از کلسترول بد همان ذرات LDL یعنی ذرات چربی با تراکم کم و نقش آنها رساندن کلسترول به سلول‌های بدن است. کلسترول بد سبب گرفتگی رگ‌ها و عوارض قلبی می‌شود. برعکس ذرات HDL یا همان ذرات چربی با تراکم زیاد هستند که وظیفه جارو کردن کلسترول از بدن و رساندن آن به کبد را دارند، بنابراین در سالم نگه‌داشتن عروق نقش مثبت دارند و خطر ابتلا به عوارض قلبی را کاهش می‌دهند.

:: Information 263
تاریخ بروزرسانی : ۶ اسفند ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25211 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما