ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25302 پست
:: ورودی گوگل امروز : 2 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۴/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

تن پوش اینترنتی

بیزینس اینسایدر نیز درباره بازار فشن اسلامی چنین می نویسد: «جمعیت مسلمانان در جهان تا سال ۲۰۵۰ به سه میلیارد نفر خواهد رسید و برآورد می شود تا سال ۲۰۱۹، ۴۸۴ میلیارد دلار برای لباس خرج کنند. طراحان در سراسر جهان باید این مسائل را در نظر بگیرند.»

عبدل رحمان سیف، یکی از اعضای مرکز توسعه اقتصاد اسلامی در دبی می گوید: «فقدان برندهای مطرح اسلامی در جهان، یک فرصت استثنایی را برای طراحان لباس و امارات متحده فراهم کرده است.»

لی خون هون نیز یک طراح مالزیایی سه سال پیش در جشنواره فشن اسلامی لباس هایش را به نمایش گذاشت و بعد از آن با استقبال بی سابقه ای مواجه شد تا جایی که لباس های اسلامی مانند دامن های بلند ابریشمی ده درصد از کل فروش سالش را به خود اختصاص دادند. لی خون هون می گوید: «بازار فشن اسلامی یک بازار بسیار بسیار سودآور است. تقاضای بالایی از سمت نسل جوان مسلمان که افراد تحصیل کرده و مغرور به ایمان شان هستند، وجود دارد.»

رفتار خرید پوشاک ایرانی ها

مرکز آمار به تازگی گزارشی از فعالیت ها و رفتارهای فرهنگی خانوار منتشر کرده که بخشی از آن، به رفتار خرید و انتخاب پوشاک می پردازد. بر اساس این گزارش، ۶۵٫۵ درصد از افراد ۱۸ ساله و بیشتر برای روش انتخاب پوشاک شان به تبلیغات پیرامونی وابسته هستند. ۱۹٫۱ درصد از پیشنهاد دوستان و نزدیکان استفاده می کنند و ۱۳٫۳ درصد طبق مد در جامعه عمل می کنند. در این میان تنها ۱٫۳ درصد به برنامه های صدا و سیما توجه می کنند و ۰٫۱ درصد هم روش انتخاب پوشاک شان، به برنامه های ماهواره ای و ۰٫۸ درصد به شبکه های اجتماعی بستگی دارد.

البته این تحقیق در سال ۹۴ انجام و نتایج آن در انتهای سال ۹۵ منتشر شد. بر اساس بررسی های میدانی، با توجه به فراگیری بالای شبکه های اجتماعی طی دو سال گذشته، در سال ۹۶ احتمالا سهم این شبکه ها در انتخاب پوشاک بالا رفته است.

همچنین بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، ۳۵٫۱ درصد از افراد بالای ۱۸ سال، تولیدات داخلی را برای خرید پوشاک انتخاب می کنند، ۱۱٫۱ درصد به تولیدات خارجی تمایل دارند و برای ۵۳٫۸ درصد از مردم نیز پوشیدن لباس های داخلی یا خارجی تفاوتی ندارد.

:: Information 176
تاریخ بروزرسانی : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25205 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما