ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25656 پست
:: ورودی گوگل امروز : 13 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۸/۰۶/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

وب‌سایت تناسب اندام: اگر نگران مواد مغذی خاصی در رژیم غذایی خود هستید یا فکر می کنید که به اندازه کافی مواد غذایی دریافت نمی‌کنید، می‌توانید چندین قدم ساده بردارید تا مطمئن باشید هر روز همه‌ی مواد لازم را دریافت می‌کنید.

بهترین و ارزان ترین جایگزین برای مولتی ویتامین‌ها یا مکمل‌های گران قیمت چیست؟ غذاهای سالم، سبزیجات تازه، میوه‌ها، حبوبات، و منابع غلات کامل، موثرترین مواد مغذی موجود هستند که بدن شما برای سلامت بودن، ساخت ماهیچه‌ها و بهبود عملکرد به آنها نیازمند است.

بسیاری از کارخانه‌های تولید مکمل در تلاشند تا به شما قرص های رژیمی بفروشند، بهبود دهنده‌های عملکرد یا مکمل هایی که اغلب هم بی اثر و گران قیمت هستند و بدون داشتن استانداردها یا در اختیار داشتن هیچ یک از مواد مغذی ذکر شده در لیست یا برچسب‌های روی بسته بندی‌شان به فروش می‌رسند!

سبزیجات تازه، حبوبات، منابع پروتئین خالص، چربی‌های سالم، غلات کامل و غذاهای غنی از فیبر می‌توانند تمام آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیتومغذی‌ها و آمینواسیدهایی را که بدن شما به آنها نیاز دارد تامین کنند و توسط بدن بهتر از مکمل‌ها جذب شده و استفاده گردند.

با تمرکز بر رژیم غذایی سالم می‌توانید به هر هدف سلامتی که دارید برسید، علیرغم اینکه گاهی ممکن است به یک چالش بزرگ بدل شود. دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن به بهترین وجه، زمانی مقرر می‌شود که الگوی غذایی متعادلی را برای خود داشته باشید. سازمانFDA مصرف مکمل‌های غذایی را تنها برای گروه‌های زیر پیشنهاد می‌کند:

  •     به افراد بالای ۵۰ سال توصیه می‌شود که ویتامین B-12 را که در غذاهای تقویت شده یا مکمل‌ها یافت می‌شود مصرف کنند.
  •     به زنان در دوران باروری که ممکن است باردار شوند، پیشنهاد می‌شود که غذاهای دارای آهن بالا مصرف کنند و یا غذاهایی که برای جذب آهن مفید هستند مانند ویتامینC .
  •     زنان باردار باید مقادیر کافی از فولیک اسید را به شکل فولات مصرف کنند.
  •     افراد بزرگسال باید مکمل‌های دارای ویتامینD یا غذاهای تقویت شده با ویتامین D مصرف کنند.
:: Information 214
تاریخ بروزرسانی : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25559 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما