ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25110 پست
:: ورودی گوگل امروز : 7 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۹/۰۲/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

اما اینها دلیل نمی شود ما برای احقاق حق مان تلاش نکنیم. در صنعت حمل و نقل هوایی ایران هم آیین نامه ای برای تعیین حقوق مسافران به نام «آیین نامه حقوق مسافر در پروازهای داخلی» وجود دارد. این آیین نامه در شورای عالی هواپیمایی تصویب شده و به تایید وزیر راه و شهرسازی رسیده است و از ابتدای اردیبهشت سال ۹۴ ابلاغ شده و تمام ایرلاین ها از آن تاریخ، به مدت ۱۰ روز برای اجرای کامل آن مهلت داشته اند. البته این که با وجود گذشت دو سال و اندی، هنوز هم در برخی موارد اجرا نمی شود بحث دیگری است؛ اما این را نیز نباید از یاد برد که مسافران هم از حقوق قانونی خود آگاه نیستند.

تاخیر پرواز و حقوقی که با آن آشنا نیستیم

:: Information 137
تاریخ بروزرسانی : ۲۹ شهریور ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25013 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما