ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25250 پست
:: ورودی گوگل امروز : 2 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۵/۰۳/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

علاوه بر این، آب می تواند به جلوگیری از افزایش وزن کمک و با احساس سیری به کاهش وزن کمک می کند و به افزایش متابولیسم کمک می کند.

نوشیدن ۱۷ اونس ( ۵۰۰ میلی لیتر) آب، ۳۰ دقیقه قبل از غذا ممکن است منجر به مصرف ۱۳ درصد کالری کمتر در وعده های غذایی می شود.

۸٫ شکر تصفیه شده و غذاهای فراوری شده را کاهش دهید

رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات تصفیه شده و قند می تواند سبب افزایش شدید در قند خون و باعث ایجاد احساس خستگی و تحریک پذیری می شود.

در واقع، یکی مطالعه نشان داد که رژیم غذایی در کربوهیدرات تصفیه شده ممکن است خطر ابتلا به افسردگی در زنان یائسه را افزایش دهد.

رژیم غذایی در غذاهای فرآوری شده نیز ممکن است روی سلامت استخوان تاثیر بگذارد.

در یک مطالعه بزرگ مشاهده دریافتند که در میان زنان سن ۵۰ – ۵۹ سال، رژیم های غذایی بالا در غذاهای سرپایی پردازش شده با کیفیت ضعیف استخوان همراه بود.

۹٫ وعده های غذایی را ترک نکنید

خوردن وعده های غذایی به طور منظم در زمان یائسگی ممکن است مهم باشد.

غذا خوردن نامنظم ممکن است علائم خاصی از یائسگی را بدتر کند و حتی ممکن است مانع تلاش های کاهش وزن شود.

یک برنامه کنترل وزن سال های طولانی برای زنان یائسه نشان داد که ترک وعده های غذایی با کاهش وزن ۴٫۳٪ کمتر همراه بوده است.

۱۰٫ غذاهای غنی از پروتئین بخورید

به طور منظم خوردن پروتئین در طول روز می تواند به جلوگیری از از دست دادن توده عضلانی بدون چربی که با افزایش سن رخ می دهد کمک می کند.

یک مطالعه نشان داد مصرف پروتئین در طول روز در هر وعده غذایی ممکن است از سرعت از دست دادن عضله به علت پیری بکاهد.

علاوه بر کمک به جلوگیری از از دست رفتن عضلات، رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند به کاهش وزن کمک کند چرا که آنها احساس سیری را افزایش و مقدار کالری سوخته را افرایش می دهد.

غذاهای غنی از پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، حبوبات، آجیل و فراورده های لبنی می باشد.

۱۱٫ مکمل های طبیعی بخورید

بسیاری از زنان محصولات طبیعی را مصرف می کنند و باور دارند که علائم یائسگی را از بین می برد.

متاسفانه، شواهد در پشت آن بسیار ضعیف است.

در اینجا رایج ترین مکمل های طبیعی برای کاهش علائم یائسگی عبارتند از:

فیتواستروژن: این را می توان از طریق منابع غذایی طبیعی یا مکمل از جمله عصاره شبدر قرمز مصرف کرد در حال حاضر شواهد کافی برای کاهش علائم یائسگی وجود ندارد.

کوهوش سیاه: اگرچه برخی از مطالعات نشان داده است که کوهوش سیاه به طور موثر ممکن است بر کاهش گرگرفتگی، موثر باشد.  علاوه بر این، فقدان اطلاعات در دراز مدت بر روی ایمنی این مکمل وجود دارد.

سایر مکمل ها: شواهد کمیاب برای اثربخشی سایر مکمل های معمول مانند پروبیوتیک، پری بیوتیک، کاوا، DHEA-S، دونگ کویی و روغن گل مغربی وجود دارد.

:: Information 429
تاریخ بروزرسانی : ۵ شهریور ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25153 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما