ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25250 پست
:: ورودی گوگل امروز : 1 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۵/۰۳/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

برترین‌ها – ترجمه از الهام مظفری: ما عادت کرده ایم در سرعت و حرکت مداوم زندگی کنیم. به همین دلیل این روز‌ها همه قدر تمرینات و ورزش‌های موثری که به زمان و زحمت زیادی نیاز ندارند را می‌دانند. مثلا تمرینی پیدا کرده ایم که با صرف تنها ۲۰ دقیقه در روز خستگیتان را در و حالتان را بهتر می‌کند. در اینجا فواید این تمرین را مشاهده می‌کنید.

پاهایتان را به درستی بالا ببرید

  • یک جای راحت نزدیک دیوار پیدا کنید و یک بالش یا غلتک نرم زیر کمرتان قرار دهید.
  • پاهایتان را بالا ببرید و در امتداد دیوار بکشید. دست هایتان را راحت در کنار بدنتان قرار دهید.
  • ۱۵-۲۰ دقیقه در این حالت بمانید.

دفت کنید که لباس‌هایتان گردش خونتان را مسدود یا مختل نکند؛ لباس راحت و گشادی بدون کمربند بپوشید. بدیهی است که ۲۰ دقیقه دراز کشیدن بدون حرکت روی زمین یک ورزش معمولی نیست. اما برای گردش خون بسیار مفید است. تنها محدودیت برای انجام این تمرین آسیب تازه یا مزمن پا‌ها و ستون فقرات است. دقت کنید زیادی دور یا نزدیک به دیوار دراز نکشید یا غلتک بیش از حد نرمی زیر گردنتان نگذارید.

روزی 20 دقیقه پاهایتان را بالا ببرید

احساس سنگینی در پا‌ها ناپدید می‌شود

احساس ورم و سنگینی در پا‌ها با گردش خون ضعیف ارتباط دارد. دلایل دیگر آن می‌تواند شامل نارسایی قلب و کلیه، اضافه وزن یا رژیم غذایی ناسالم باشد. قطعا اول باید دلیل را مشخص و درمان کنید، اما این تمرین را حتما به درمان اصلی اضافه کنید، زیرا بالا بردن پا‌ها گردش خون را تقویت می‌کند.

دیگر هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند احساس خستگی نمی‌کنید

شکی نیست که کفش پاشنه بلند زنان را زیباتر می‌کند. اما زیاد پوشیدن این کفش‌ها سلامتی را به خطر می‌اندازد. به دلیل توزیع وزن نامناسب، زنان اغلب هنگام پوشیدن کفش پاشنه بلند احساس خستگی می‌کنند. بعد از یک روز طولانی استفاده از این کفش‌ها، به محض رسیدن به خانه کفش‌ها را در آورید و پاهایتان را بالا ببرید. پا‌های ما در پایان روز واقعا خسته می‌شوند و باید با تغییر وضعیت بدن به آن‌ها استراحت بدهید و رگ‌ها را تقویت کنید. علاوه بر این تمرین به آرامی پا‌ها را ماساژ دهید و یک دوش آبگرم بگیرید.

روزی ۲۰ دقیقه پاهایتان را بالا ببرید

:: Information 98
تاریخ بروزرسانی : ۱۴ تیر ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25153 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما