ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25139 پست
:: ورودی گوگل امروز : 15 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۳/۰۳/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

شروع رژیم با ورزش
من می دانم شروع به حرکت در یک برنامه ورزشی می تواند احساس غرور کند، پس شعار ما را به یاد بیاورید: “جنبش درست برای شما همان کسی است که شما به طور مداوم انجام می دهید و به آن پایبند هستید” و آن را سرگرم کننده کنید! شروع کنید با چیزی که لذت می برید برای من، تمرین رقص مانند زومبا بود. واقعا درک مزایا را به شیوه ای دیگر در نظر بگیرید که در آن زمان، انگیزه ای کم است. در برنامه تمرینی T5، شما بیش از حد چربی بدن را برای عضله بیشتر و از کمر کمر استفاده کنید. ساختن این تحول سالم به این معنی است که فقط مقدار مناسب چربی بدن برای نوع جنسیت و نوع بدن شما وجود دارد. علم می گوید که کسانی که عضلات بیشتری تولید می کنند و لایه هایشان را از بین می برند لذت می برند:

کاهش میزان ابتلا به دیابت نوع ۲
فشار خون پایین، قند خون و تری گلیسیرید
خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی پایین است
خطر ابتلا به بیماری های نورودنراتیو پایین
شکستگی های کمتر و شکستگی ها و استخوان های قوی تر
کمتر بیماری های التهابی
کنترل وزن طولانی مدت
در اینجا پنج راه عالی برای ورزش وجود دارد:

ایزومتریک
ایروبیک
آموزش قدرت
ریتمیک: رقص و شنا
جنبش برای ذهن شما: کشش / یوگا
ایزومتریک: ایزومتریک یک تمرین است که تا زمانی که شما می توانید “انعطاف پذیر و نگه دارید” تا زمانی که شما احساس سوزش خستگی عضلات را احساس کنید. این برای مسافرت مناسب است یا زمانی که شما در یک جلسه گیر افتاده اید؛ حرکات مانند پاشنه بلند یا آسانسور پا.

ایروبیک: ورزش قلبی عروقی، مانند راه رفتن، دویدن، شنا و دوچرخه سواری. این T5 باید انجام شود، زیرا این حرکات جریان خون را سریعتر از طریق رگ های خونی باز می کند، داروخانه داخلی شما، بنابراین شما می توانید داروهای خود را. متخصصین قلب و عروق تنها پزشک نیستند که قلب را توصیه می کنند. این “دارو” است که بیشتر توسط روانشناسان بالینی و روانپزشک تجویز می شود، عمدتا به این دلیل که ساخت دارو شما باعث بهبود مغز شما می شود. مطالعات جدید جذاب نشان داده است که ورزش هوازی همراه رژیم با ورزش روزانه قوی می تواند اثرات مضر روحی داشته باشد.

آموزش قدرت: تمرینات بدن مانند وزن، فشار، کشش، نشستن، پا و سوزن زانو بسیار عالی هستند؛ و شما به ورزشگاه نیاز ندارید. با این حال، اضافه کردن مقاومت با استفاده از باند های ورزشی، وزن آزاد، و یا ماشین آلات کمک خواهد کرد که ماهیچه های چربی و تنه را کاهش دهد. چقدر وزن را باید بلند کنید، فشار دهید و برای تمرین موثر اما ایمن بکشید؟ یک سنجش خوب این است که شما باید در طول سه تکرار آخر در یک مجموعه از ۱۲ تا ۱۵ احساس سوزش کنید. اگر احساس سوختگی را با  شماره ۱۲ احساس نکنید، وزنها احتمالا خیلی سبک هستند. اگر احساس سوختگی را قبل از عدد شماره ۸ احساس کنید، احتمالا وزن بیشتری را از دست می دهید.

ریتمیک: حرکات ریتمیک سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. و این نوع رژیم با ورزش باعث تعادل و عملکرد مغز می شود. مطالعات نشان می دهد که سالمندان رقص در ذهن و بدن سالم هستند. رقص باعث تعادل می شود و مراحل جدید رقص موجب پیشرفت مسیر جدید مغز می شود. مغز شما مانند رقص های مختلف بیش از تردمیل قدیمی خسته کننده را دوست دارد. عاشق شدن و گرفتن یک شب از آن!

ورزش برای ذهن شما: اصول یوژیک اتصال نفس به حرکت به زیبایی با T5 و به شما کمک خواهد یکی از مزایای اصلی خود را: متعادل کردن قدرت ذهنی و جسمی. این عضلات باعث تقویت عضلات کم اثر و تونینگ می شوند، انعطاف پذیری را ترویج می دهند و به سم زدایی اندام های داخلی کمک می کنند. من یک کلاس جریان Hatha برای مبتدیان توصیه می کنم. در این فرمت، شما کمی آرامتر حرکت می کنید و هر پوزیشن را نگه دارید، که به شما کمک می کند تا آنها را یاد بگیرید و قدرت و تعادل پیدا کنید.

:: Information 13
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25042 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما