ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25555 پست
:: ورودی گوگل امروز : 6 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۲/۰۶/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

اگر اخیرا شکلات، شیرینی و دسرهای زیادی مصرف کرده اید اکنون زمان ترک آن ها رسیده است. در واقع روزانه نباید بیشتر از ۳۰ گرم برابر ۶ قاشق چای خوری شکر مصرف کرد. گام هایی که می توانید برای ترک شکر بردارید:

  •     رژیم نوشیدنی های بدون الکل بگیرید و آب، شیر، چای و قهوه بدون شکر بنوشید.
  •     روزانه خودتان را به نوشیدن ۱ لیوان آبمیوه محدود کنید.
  •     بیسکویت، کیک، شکلات و شیرینی ۱/۳ شکر مورد نیاز را تامین می کند. پس فقط در مناسبت ها آن ها را بخورید مثلا هفته ای ۲ بار.
  •     به نوشیدنی های تان شکر اضافه نکنید. در صورت نیاز یک شیرین کننده اضافه کنید.
  •     شکر میوه ها به حساب نمی آید پس می توانید هر چقدر دوست داشتید میوه بخورید. حتی میوه های خشک که فیبر بالایی که دارند.
  •     زیاد نگران شکر ماست میوه ای، آبمیوه و غلات صبحانه نباشید چون ارزش این غذاها به دلیل فیبر، ویتامین و مواد معدنی آن هاست.
  •     اگر هوس غذای شیرین کردید ماست با عسل یا میوه بخورید.
  •     برای حفظ سلامت دندان ها بعد از خوردن غذاهای شیرین آدامس بجوید.

فرم بدن را تقویت کنید

حالت های بد نشستن چندین مشکل ایجاد می کند. از استرس بالا گرفته تا ناامیدی به زندگی. پیلاتس به شما یاد می دهد مراقب فرم بدن تان باشید و با تمرین های پیلاتس دیگر بدن دچار آسیب نمی شود.

پیلاتس با تقویت تنفس سطح استقامت را بالا می برد، به تندرستی عضلات هسته ای کمک می کند و از کمر درد جلوگیری می کند. همچنین حرکت و استحکام مفاصل را تقویت می کند. بنابراین بدن می تواند به صورت متعادل و بدون هیچ دردی حرکت کند.

:: Information 300
تاریخ بروزرسانی : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25458 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما