ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 24642 پست
:: ورودی گوگل امروز : 0 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۳۰/۱۱/۱۳۹۷
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

هفت اسرار سویا فقط به دلایلی است که بیشتر آمریکایی ها برای غذاهای سویا خود را به فروش می رسانند.

مواد غذایی مضر. بعضی از غذاها حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی هستند که به عنوان این لوبیای پرطرفدار مورد استفاده قرار می گیرند. اونس برای اونس، کالری برای کالری، مصرف سویا به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، چربی های غیر اشباع، فیبر، ویتامین B، اسید فولیک، پتاسیم، کلسیم، روی و آهن استفاده می شود و کلسترول آزاد است. هیچ غذای دیگری وجود ندارد که غذای بسیار زیادی را در یک بسته کوچک نگهداری کند. در حالی که تلویزیون و تبلیغات چاپ شیر را به عنوان غذای کامل، سویا در واقع این عنوان را ستایش می کند.
سویا حاوی پروتئین های قوی، چربی های سالم تر است. سویا در آنجا با اساسی آمریکایی – لبنیات، تخم مرغ و گوشت – به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، اما بدون نقصان چربی این غذاهای حیوانی با پروتئین بالا، رتبه خوبی دارد. تخم مرغ، لبنیات، گوشت و مرغ حاوی چربی های اشباع شده بیشتر و کلسترول بالا هستند. چربی سویا غالبا اشباع نشده و بدون کلسترول است. سویا تنها غذای گیاهی است که یک پروتئین کامل است، به این معنی که آن شامل تمام اسید آمینه ضروری است که بدن نمی تواند تولید کند. (با این حال، سویا به اندازه کافی از اسید آمینه متیونین برای نوزادان و کودکان کم ندارد، بنابراین این اسید آمینه به فرمول سویا اضافه می شود).
سویا دارای کربوهیدرات های روان کننده است. از آنجایی که سویا یک غذای گیاهی است، حاوی لاکتوز نیست که شیر سویا، پنیر سویا و ماست سویا را به عنوان گزینه ایده آل برای محصولات لبنی برای افرادی که به لبنیات حساس هستند، می دهد. سویا حاوی کربوهیدرات هایی با ارزش غذایی است که به نام “فروکتولیزاکاکاریدها” (FOS) نامیده می شوند که باکتری های روده ای مفید را تغذیه می کنند.
سویا حاوی کربوهیدرات های خنثی است. سویا دارای کمترین شاخص گلیسمی هر غذا هستند، به طوری که آنها به سرعت باعث پاسخگویی به انسولین می شوند و قند خون پایدارتری را با تغییرات خلقی کمتر از قند خون بالا و پایین ایجاد می کنند. این باعث می شود که سویا یک غذای صبحانه ای پیش از مدرسه ای برای جلوگیری از سقوط قند خون در کودکان حساس به قند باشد.
سویا یک منبع فوق العاده از کلسیم و آهن استخوان و خون سازی است. سویا می شود جایزه “باقلا سبز” برای دو ماده معدنی مهم کلسیم و آهن، ویژگی های تغذیه ای است که آن را جایگزین ارزشمند برای محصولات لبنی و گوشت است. سویا، مانند سایر حبوبات، یک منبع غنی از آهن است، در واقع ثروتمندترین همه سبزیجات و حبوبات.
سویا غذای اصلی سلامت است. سویا یک قلب سالم، مبارزه با سرطان و افزایش قدرت ایمنی بدن است. مقایسۀ سلامتی کلیه کالاهای مصرفی با مصرف زیاد سویا مانند ژاپنی ها و افراد کم کالری، مانند آمریکایی ها، اولین نشانه ای است که سویا خواص سلامتی را تشکیل می دهد. به طور متوسط ​​افراد ژاپنی روزانه ۲ تا ۳ اونس (۵۰ تا ۸۰ گرم) غذای سویا به صورت های مختلف مانند میسو، تمپوه و شیر سویا می خورند. به طور متوسط ​​آمریکایی ۵ گرم اسید سویا مصرف می کند و اغلب به شکل روغن (اغلب هیدروژنه شده) در غذاهای پر چرب مخفی می شود. مقایسه سلامت ژاپن و آمریکا: ژاپنی ها از طول عمر طولانی تر و کمتری از سرطان (به ویژه کولون، ریه، پستان و پروستات) برخوردارند و میزان ابتلا به بیماری های قلبی بسیار کمتری دارند. جالب خواهد بود که ببینیم آیا تغییر در این بیماری ها رخ می دهد وقتی که ما گوشت گاو ما را به ژاپنی ها صادر می کنیم و آنها سویا را به ما می فروشند. پزشکان قلب و سرطان معتقدند که اضافه کردن به اندازه دو اونس سویا به رژیم غذایی روزانه آمریکا می تواند خطر این بیماری های مرگبار را کاهش دهد. در طب شرقی، سویا به عنوان تونیک برای زندگی طولانی و سالم زندگی ارزشمند است. در کشورهای شرقی، سویا به عنوان “گوشت بدون استخوان” و “گاو چینی” شناخته می شود. در حالی که سویا به تنهایی زندگی شما را نجات نمی دهد، در اینجا چگونگی آن کمک می کند.
سویا کلسترول را کاهش می دهد. تحقیقات نشان داده است که جایگزین پروتئین حیوانی با ۵۰ گرم پروتئین سویا در روز می تواند میزان کلسترول را ۱۲ درصد کاهش دهد. حتی خبر بهتر این است که پروتئین سویا باعث کاهش تری گلیسرید، LDL (بد) کلسترول را کاهش می دهد و کلسترول HDL را افزایش می دهد. در واقع، سویا یکی از غذاهایی است که به طور انتخابی LDL کلسترول را کاهش می دهد. بسیاری از اثرات کاهش کلسترول سویا نه تنها به پروتئین سویا بلکه فیبر و فیبرهای سویا (یعنی ایزوفلاون) گفته می شود که همراه با اسیدهای صفراوی در روده ها به همراه کلسترول بدن از بدن خارج می شوند. از جمله بسیاری از ادعاهای سلامتی در مورد سویا، اثرات کاهش کلسترول آن بیشتر از نظر علمی ثابت شده است. بنابراین، سویا خود را به قلب برسانید.
سویا حاوی اسیدهای چرب ضروری است. یکی دیگر از ویژگی های قلب سالم سویا، نوعی از روغن سویا است. روغن سویا بیش از ۸۰ درصد اسیدهای چرب اشباع نشده دارد و روغن سویا حاوی امگا ۳ و اسیدهای چرب امگا ۳ ضروری قلب است. (فقدان اسید های چرب ضروری در شیر گاو، دلیل آن است که تولید کنندگان فرمول ها به جای شیر به عنوان منبع چربی در فرمول های نوزاد انتخاب می شوند).
سویا شامل phytos سرطان می باشد. مواد مغذی مهم ترین در محصولات سویا ژنستاین است که مشخص شده است که دارای خواص ضد سرطان است. سویا همچنین حاوی فیتواستروژن است، که نشان داده شده است که خطر و گسترش سرطان پروستات را کاهش می دهد.

:: Information 8
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 24545 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما