ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25789 پست
:: ورودی گوگل امروز : 12 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۶/۰۷/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

ماهنامه خط خطی – سمیرا بابایی: ساخت یک آگهی تبلیغاتی موفق می تواند برای شما، درست مثل نویسنده شدن در اینستاگرام، کار بسیار آسانی باشد. توصیه من الگوبرداری از شیوه های تبلیغاتی داخلی است، چون همان طور که می دانید، تبلیغات در غرب اشکال های عمده زیادی دارد، از جمله آن که زنان در غرب ابزار هستند (که البته این رویکرد هنگام ساخت تبلیغات برای ابزارهای واقعی – مثل آچار فرانسه – توسط زنان، ایرادهای فلسفی پیدا می کند، زیرا دقیقا مشخص نیست کدام ابزار مشغول تبلیغِ کدام ابزار است!)

خوشبختانه بانوان ما در عرصه تبلیغات داخلی توانسته اند به جایگاه چشم خواهرسو (چیه؟ خواهرشوهر اصفهانی ندیدید تا حالا؟) در آری، دست پیدا کنند. به عنوان مثال، بانوان ایرانی در تبلیغات اجناس مهم و تاثیرگذاری چون اسکاچ، مایع ظرفشویی، وایتکس و مواد شوینده همیشه نقش اول را ایفا می کنند و تصویر بانوی مایع ظرفشویی به دست، در ذهن فرزندان ما، درست به اندازه تصویرِ اولین قدم نیل آرمسترانگ بر روی ماه، در ذهن بچه های خارجی ها، نقش بسته است!

شاید عده ای سیاه نما و از آب گل آلود ماهی بگیر، الان بخواهند بگویند که پس چطور در تبلیغات بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری و سایر تبلیغات باکلاس، آقایان همیشه نقش اول را بازی می کنند. در جواب این عزیزان باید گفت همان مدیرعامل، بانکدار یا سرمایه دار آقایی که شما در این تبلیغات ملاحظه می کنید، اگر یک همسر مایع ظرفشویی و شوینده به دست نداشت، الان به جای حضور اتوکشیده در تبلیغات تلویزیونی، به خاطر زندگی در محیطی پر میکروب، با لباس بیمارستان، ریش در آمده و موهای ژولیده، روی یکی از تخت های بیمارستان بستری شده بود و وضعیت شرکتش هم روی هوا بود. به قول یک ضرب المثل معروف چینی: «خارج از کادر تبلیغاتیِ هر مردِ موفق و پولدار، یک زن مایع شوینده به دست ایستاده است!»

اما با همه اینها، مدتی است یک شرکت تولید قابلمه پا را فراتر از این مباحث عادی و روزمره گذاشته است و در تبلیغاتش مدعی می شود که قابلمه هایی در شأن بانوان ایرانی وارد بازار کرده است. در اینجا لازم است به این مسئله مهم توجه بفرمایید که رابطه شأن و قابلمه، از دیرباز در جوامع مختلف بشری، رابطه علت و معلولی بسیار آشکاری بوده است. به این مثال که گفتگوی دو بانوی ایرانی در مراسم جهازبرون شهلا جون است، توجه کنید:

– شهلا جون، شأنت هم که بیست و چهار پارچه است، بزنم به تخته!

:: Information 109
تاریخ بروزرسانی : ۲۹ تیر ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25692 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما