ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25420 پست
:: ورودی گوگل امروز : 4 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۳۰/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه


مجله اینترنتی برترین ها


ماهنامه خط خطی – امیر مسعود فلاح: ارائه طرح جامع ۵ فوریتی فنی، حرفه ای و بومی شدن رشته های تحصیلی در دانشگاه ها به تفکیک جنسیت.

رییس مجلس گفته: «رشته های دانشگاهی باید به سمت علوم فنی و حرفه ای بروند و بازار کار باید مهمترین اولویت ارائه رشته ها باشد.» ما به نمایندگی از نمایندگان «دل نگران» خود در مجلس و در راستای عملی شدن فرمایش رییس مجلس و در چارچوب شیوه مدیریت و برنامه ریزی جا افتاده در میهن مان و برای پیش دستی در جهت جلوگیری از اقدام اصلاح طلبان و اعتدال گرایان مبنی بر سم پاشی فضای دانشگاه ها، طرح جامع پنج فوریتی زیر را پیشنهاد می نماییم:

یک طرح جامع!

پسوند «فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به آخر عنوان تمام رشته های دانشگاهی افزوده شود. برای مثال: کارگردانی گرافیک فنی و حرفه ای بومی شده دختران، کارشناسی ادبیات فارسی فنی و حرفه ای بومی شده پسران، کارشناسی ارشد مهندسی متالوژی فنی و حرفه ای بومی شده دختران، دکترای با آزمون مدیریت فناوری اطلاعات فنی و حرفه ای بومی شده پسران، دکترای بدون آزمون مهندسی مکانیک ساخت و تولید فنی و حرفه ای بومی شده دختران و و …

دو واحد درس عمومی «آشنایی با علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به سرفصل دروس مقطع لیسانس همه رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

سه واحد درس تخصصی «شناخت علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به طور نیمه اجباری – تشویقی به سرفصل دروس مقطع فوق لیسانس همان رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

چهار واحد درس فوق تخصصی «تسلط بر مبنای فوق پیشرفته علوم فنی و حرفه ای بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) به طور اختیاری به سرفصل دروس مقطع دکترای با آزمون و بدون آزمون همه رشته ها و دانشگاه های کشور افزوده گردد.

در ترم یک تمام مقاطع کاردانی تا دکترای دانشگاه ها، درسی دو واحدی با عنوان «شناخت بازار کار بومی شده دختران یا پسران» (به تفکیک جنسیت) ارائه گردد.

تبصره ۱- عبارت «بومی شده» در پایان عناوین دروس و رشته ها در راستای جلب نظر نمایندگان «دل نگران» در مجلس است.

تبصره ۲- تفکیک جنسیتی تنها جزو لایتغیر لایحه فوق است که قابل بحث و مناقشه نیست و از قضا تنها راه تحقق فنی، حرفه ای و بومی شدن رشته های دانشگاهی نیز هست.

تبصره ۳- باور ما این است که چون این طرح در راستای عملیاتی شدن خواست رییس مجلس است و چون عبارت «بومی شده» را در پی دارد و نیز چون تفکیک جنسیتی را تضمین می کند و تحکیم می بخشد، گره گشای مشکلات بوده، تنها از طرف دشمنان آب و خاک و جوانان ما مورد مخالفت قرار خواهد گرفت!

:: Information 305
تاریخ بروزرسانی : ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25323 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما