ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25430 پست
:: ورودی گوگل امروز : 4 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۲/۰۵/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

برای درک بهتر چگونگی گرفتن و فرزندتان برای لذت بردن از خوابیدن و خوابیدن، در اینجا برخی از اصول مهم خواب است که هر والدین جدید باید درک کند.

۱٫ چگونه خوابید.
پس از پوشیدن یا رختخواب برای رختخواب، اکثر بزرگسالان به شما کمک می کنند تا با انجام مراسم مختلف خواب شبانه خوابیده، گوش دادن به موسیقی، تماشای تلویزیون یا داشتن رابطه جنسی داشته باشید. همانطور که به خواب رفته اید، مراکز مغز شما شروع به استراحت می کنند؛ شما قادر به ورود به مرحله خواب عمیق به نام “غیر REM” (حرکت سریع چشم نیست – NREM) یا خواب عمیق (همچنین به نام خواب آرام). ذهن و بدن شما در این مرحله از خواب آرام هستند. بدن شما هنوز، تنفس شما کم عمق و منظم است، ماهیچه های شما شل هستند و شما واقعا “زونکد.” پس از حدود یک ساعت و نیم در این مرحله آرام خواب، مغز شما شروع به “بیدار شدن” و شروع به کار ، که شما را از خواب عمیق خود و به خواب نور یا خواب فعال می آورد، به نام “حرکت سریع چشم” و یا خواب “REM”. در طول این مرحله از خواب، چشمان شما به طور تمرین مغز شما زیر پلک شما حرکت می کنند. شما رویا و هم بزنید، به نوبه خود، و حتی می توانید پوشش را بدون بیدار شدن کامل تنظیم کنید. این در طول این مرحله خواب است که شما به طور کامل می توانید بیدار شوید به حمام بروید، سپس به رخت خواب بروید و به خواب عمیق بکشید. این چرخه های متناوب خواب کم خواب و عمیق هر دو ساعت در طول شب ادامه می یابد، به طوری که یک فرد معمولی می تواند به طور متوسط ​​شش ساعت در خواب آرام و دو ساعت در خواب فعال بخوابد. بنابراین، عمیقا در تمام شب بخوابید، حتی اگر احساس کنید که مثل شما هستید.

۲٫ نوزاد شما چگونه خوابیده است.
شما در حال تکان دادن، پیاده روی یا پرستاری نوزاد خود هستید و پلکهایش از بین می رود زیرا او شروع به خم شدن در آغوش شما می کند. چشمانش به طور کامل بسته می شود، اما پلک هایش ادامه می دهد و نفس او هنوز نامنظم است. دستان و اندام او خم می شود و او ممکن است ناگهانی، درهم و برهم زده و نشان می دهد لبخند های کوتاه مدت، به نام “خواب غم انگیز”. او حتی ممکن است مکیدن مانند فلاور. درست همانطور که برای خنک کردن کودک “خواب” خود در مهمانی خود را خم می کنید، به طوری که شما می توانید بی سر و صدا خلوت، او بیدار و گریه می کند. به همین دلیل است که او به طور کامل در خواب نیست. وقتی او را گذاشتید، هنوز در خواب بود. حالا دوباره روحیه ثابت شده خود را امتحان کنید، اما این رویه را ادامه دهید (حدود بیست دقیقه بیشتر). شما متوجه خواهید شد که زخم ها و زخم های کودک متوقف می شود؛ تنفس او مرتب و منظمتر می شود، عضلاتش کاملا آرام است. دستان خود را فشرده و بازوها و اندامهای او را بی وزن می کند. مارتا و من آن را “نشانه کمر درد” خواب عمیق می نامند. کودک در حال حاضر در یک خواب عمیق تر، اجازه می دهد تا او را پایین و دزدکی حرکت کردن، تنفس ارامش ارضا کننده امداد رسانی که کودک شما در نهایت راحت استراحت.

:: Information 35
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۱۶ دی ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25333 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما