ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25411 پست
:: ورودی گوگل امروز : 9 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۸/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

۱٫ جینسنگ: تحقیقات علمی نشان داده اند مصرف جینسنگ، از ترشح انتقال دهنده های عصبی دوپامین در زمان سیگار کشیدن یا استفاده از مواد مخدر جلوگیری می کند. همین انتقال دهنده های عصبی هستند که احساس لذت را به وجود می آورند. بنابراین، مصرف جینسنگ طی چند هفته متوالی می تواند میزان لذت ناشی از سیگار کشیدن و مواد مخدر را کاهش بدهد.

۲٫ شیر: محققان دانشگاه دوک می گویند سیگاری هایی که یک لیوان شیر قبل از سیگار کشیدن می نوشند، طعم خیلی بدی را هنگام سیگار کشیدن در دهان خودشان احساس می کنند و این طعم ناخوشایند حتی بعد از اتمام سیگار هم باقی می ماند. پس هر بار که هوس سیگار کردید، مقداری شیر بنوشید. حتی می توانید سیگار را به شیر آغشته کنید و بگذارید تا قبل از روشن کردن خشک شود. این کارها خیلی زود شما را از سیگار متنفر می کند.

۳٫ مغزهای خام: مصرف مقداری از انواع مغزهای خام می تواند انرژی، پروتیین و بسیاری از مواد مغذی را برای بدن فراهم کند. خوردن مغزهای خام در موقعیت هایی که قصد دارید سراغ سیگار یا مواد مخدر بروید، شما را به خودش مشغول نگه می دارد و رفته رفته هوس استفاده از آنها را کم می کند.

۴٫ انواع مرکبات: پرتقال، لیمو و انار سرشار از ویتامین C هستند که ذخایرش در بدن همراه با سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر تخلیه می شود و نیکوتین جای آن را می گیرد. نوشیدن آب پرتقال طبیعی و مصرف انواع مواد غذایی غنی از ویتامین C می تواند علاوه بر تامین نیاز بدن، هوس استفاده از این محصولات مضر را کاهش بدهد. سیستم ایمنی بدن هم با مصرف این میوه ها تقویت می شود و وابستگی شما را به سیگار کمتر می کند. تحقیقات علمی نشان داده اند میوه هایی مثل سیب، موز و هلو هم میل به  دریافت نیکوتین را کاهش می دهند.

۵٫ خوراکی های شور: استفاده از خوراکی های شور می تواند هوس سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر را در بعضی از افراد کاهش بدهد. چیپس، چوب شور یا حتی کمی نمک برای این افراد موثر هستند. این خوراکی ها هم دهان افراد و هم دست های آنها را در حال فعالیت نگه می دارند و درواقع عمل سیگار کشیدن را برای مغز شبیه سازی می کنند.

۶٫ اسموتی: بسیاری از افرادی که سیگار یا مواد مخدر را ترک می کنند، با هوس استفاده از خوراکی های شیرین مواجه می شوند. این افراد برای مقابله با ولع شیرینی باید سراغ میوه ها بروند. اسموتی هایی (نوشیدنی های نسبتا غلیظی که در مخلوط کن تهیه می شوند) که با استفاده از انواع میوه ها و سبزی ها تهیه می شوند، بهترین انتخاب برای این افراد هستند.

۷٫ آدامس های بدون قند:
یکی از بهترین راه ها برای ترک سیگار، مشغول کردن دهان به کارهایی غیر از سیگار کشیدن است. استفاده از آدامس های بدون قند می تواند ترفند مناسبی برای شما باشد و تاثیر بسزایی داشته باشد.

:: Information 110
تاریخ بروزرسانی : ۱۶ آبان ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25314 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما