ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25420 پست
:: ورودی گوگل امروز : 6 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۳۰/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

۲- به آرامی سرعت را افزایش دهید:

بهتر است به تدریج سرعت و شدت حرکت را افزایش دهید. بهتر است صبر کنید تا بدن به دمای هوا عادت کند.

۳- در گرم‌ترین زمان روز از خانه خارج نشوید:

بهتر است در ساعات اول صبح که هوا خنک‌تر است ورزش کنید. در میانه روز که هوا گرم است ورزش نکنید. می‌توانید در روزهای گرم ورزش‌هایی همچون ایروبیک در آب انجام دهید.

۴- لباس‌های روشن بپوشید:

لباس‌های تیره گرما را به خود جذب می‌کنند. لباس‌های سبک و روشن استفاده کنید که گرما را کمتر احساس کنید.

۵- میان وعده بخورید:

میان وعده‌های آبدار همچون میوه بخورید.

۶- از شرایط خطرناک آگاهی داشته باشید:

در صورتی که شرایط زیر برای شما پیش آمد به داخل ساختمان بروید:

– احساس ضعف

– گرفتگی عضلات

– سرگیجه

– حالت تهوع

– سردرد

– ضربان قلب بیش از حد زیاد

– رنگ پریدگی

بدانید که حتی ۲۰ دقیقه ورزش کردن نیز اثرات مثبت دارد. آنچه مهم است میزان پشتکار شما در ورزش کردن است. باید به صورت مرتب و در روزهای مختلف هفته ورزش کنید هرچند که مدت زمان ورزش کم باشد.

:: Information 182
تاریخ بروزرسانی : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25323 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما