ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25411 پست
:: ورودی گوگل امروز : 24 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۸/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

نکته های برای پرورش خلاقیت در کودکان
بالا بردن یک کودک اخلاقی به این معنی است که فرزندتان را به عنوان قانون طلایی زندگی کنید. قبل از اینکه کودک شما بتواند “با دیگران رفتار کند، شما می خواهید دیگران با شما رفتار کنند،” او باید یاد بگیرد که چگونه با همدردی کردن، توانایی فکر کردن از طریق یک اقدام قبل از انجام آن و قضاوت در مورد چگونگی پیامدهای آن برای خودش و دیگران تاثیر بگذارد. در آن، اساس یک شخص اخلاقی است.

بالا بردن خلاقیت بچه ها
والدین ضمیمه درس اخلاقی اولین فرزند شماست. پدر و مادر اولین آموزگاران اخلاق کودک هستند. مشاهدات خود و همچنین مطالعات متعدد نتیجه می گیریم که نوزادان متعهد به دلبستگی احتمال بیشتری دارند که فرزندان اخلاقی و بزرگسالان شوند. یک کیفیت که این کودکان را از بچه های متولد شده در سبک والدین جدا می کند حساسیت است. ما حساسیت را به عنوان ریشه فطری یک کودک اخلاقی می بینیم. آن را در فرزند خود بکار ببندید و آن را فضایل دیگری مانند کنترل خودکفائی، محبت و صداقت بگذارید. در اینجا چگونگی رشد یک کودک حساس است.

هنگامی که یک کودک سالخورده را با یک مراقب حساس می گذراند، این نوزاد یک حس درونی درست، یک احساس خوب را ایجاد می کند. به طور خلاصه، او احساس خوبی دارد در حال دریافت پایان این سبک پاسخگو از گیاهان مراقبت در اعتماد نوزادان و در نهایت حساسیت. کودک اخلاقی بخشی از فضایل خود را می سازد. آنها چیزی نیستند که کودک اخلاقی است؛ آنها همان چیزی هستند که پرورش خلاقیت در کودکان است؛ حساس و با اعتماد به نفس. او آموخته است که برای کمک و نگه داشتن فردی که نیازمند است، خوب است. او ظرفیتی برای مراقبت از خود دارد، توانایی احساس اینکه احساس شخص دیگری دارد. او قادر خواهد بود که چگونگی اقداماتش بر شخص دیگری تأثیر بگذارد.

این کد درونی رفتار عمیقا در کودکان متصل ریشه دارد. در نتیجه، آنها یک احساس سالم احساس گناه می کنند، زمانی که اشتباه می کنند، به درستی اشتباه می کنند. دروغ به یک بچه متصل، نقص اعتماد است. هنگامی که او می افتد، رفاه او آشفته است، بنابراین او تلاش می کند تا این حس تعادل اخلاقی را حفظ و بازگردانیم. یک کودک متصل میتواند چیزهای مناسب را برای دیگران انجام دهد؛ زیرا دیگران چیزهای خوبی برای او انجام دادهاند.

بچه بی ارتباط
کودکانی که با حساسیت رشد می کنند، بی حس می شوند. او هیچ مرجع مرجع چگونگی عمل ندارد. بدون یک سیستم هدایت درونی، ارزش هایش تحت تغییرات خود تغییر می کند. یک تفاوت میان بچه هایی که مراقبت و بچه ها را انجام نمی دهند، توانایی آنها در ازدحام کردن احساسات است، از اینکه چگونه اعمال آنها بر روی دیگران تاثیر می گذارد، ناراحت می شود. جرم شناسان متوجه شده اند که مهم ترین ویژگی مشترک کودکان و نوجوانان روانی و روانی است که ناتوانند احساس خجالت و همدلی کنند و در نتیجه مسئولیت رفتار آنها را بر عهده بگیرند.

یک گروه پنج ساله ای بازی می کنند و یکی از بچه ها می افتد، زانویش را خراشیده و شروع به گریه می کند. کودک متصل اطمینان میدهد: “من متاسفم که شما آسیب دیده اید” و نشان می دهد میل به راحتی. کودک غیر مرتبط ممکن است بگوید “گریه نوزاد”.

یک ارتباط  اخلاقی برای پرورش خلاقیت در کودکان ایجاد کنید
کودک نوپا متولد شده با پیشرفت اخلاقی خود با دو ویژگی اساسی حساسیت و اعتماد شروع می کند. این “فضایل استارت” برای والدین تدریس می کند تا کودک و کودک پیش دبستانی را که در آن زندگی می کنند و انجام نمی دهد. والدین متعهد به اخلاقی به فرزند به طور مناسب به کودک می آموزند که چه چیزی درست است، چه چیزی اشتباه است و چه انتظاری. کودک اخلاقی اعتقاد دارد که آنچه والدین می گویند انجیل است. اگر پدر می گوید ضربه خوردن اشتباه است، اشتباه است. اگر مامان می گوید آرامش یک کودک آسیب دیده درست است، درست است. والدین مقامات اخلاقی قابل اعتماد هستند.

شش سال اول فرصتی است که یک کودک بدون شک فضیلت هایی را که توسط والدین طراحی شده است، قبول می کند. چه اتفاقی می افتد وقتی که کودک در سال های اول هر روز یک درس “درس اخلاقی” را دریافت می کند. به عنوان مثال، اشلی انگشت او را آسیب می زند. “بیایید به او کمک کنیم احساس خوبی داشته باشیم.” پسر شما توپ دوست شما را می گیرد. “کریس احساس غم انگیز است زیرا توپ مورد علاقه او را گرفته اید” یا “چگونه احساس می کنید که کریس توپ خود را گرفته است؟”

در ابتدا یک کودک معتقد است که رفتار درست یا غلط است زیرا شما به او میگویید یا عواقب آن را در نظر میگیرید. با پنج سال سن، کودک شما ارزش های خود را درونی می کند: برای او درست است. ارزش های شما، فضیلت یا نه، بخشی از فرزند شما می شود.

بین هفت تا ده کودک به سن استدلال اخلاقی وارد می شود. در حال حاضر، کودک اخلاقی به درستی عمل می کند زیرا این کار درست است. با گذشت هفت سال، اکثر کودکان مفهوم خود را از “آنچه عادی است” توسعه داده اند. اگر حساسیت، مراقبت، معنویت و همدلی، در خانه کودک عمل استاندارد بوده است، اینها هنجارهای اوست و براساس آنها عمل می کند. والدین خود را جدی بگیرند، کودک به طور جدی درگیر می شود. تا این مرحله، او معتقد است که والدینش ناپذیر هستند، بنابراین او با دوران کودکی خود، ارزش های خود را به عنوان بخشی از خود وارد می کند.

 

 

:: Information 42
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25314 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما