ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25430 پست
:: ورودی گوگل امروز : 4 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۲/۰۵/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

خبرگزاری ایسنا: ورزش مناسب می‌تواند نشانه‌هایی همچون تعرق بالا، سوزش عضلات و افزایش تنفس را به همراه داشته باشد. با این حال نشانه هایی وجود دارند که از آسیب زننده بودن ورزش خبر می‌دهند.انجام بیش از حد ورزش در صورتی که میزان ورزش با نحوه انجام آن مناسب نباشد، باعث ایجاد خطرات می‌‌‌‌‌‌‌شود . نشانه هایی از جمله درد در عضلات، ضعف، تب و حالت تهوع ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند.

برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است ورزش به درستی انجام شود و برنامه مناسبی برای آن داشته باشید.

پنج نشانه‌‌ای که باید هنگام ورزش جدی گرفته شوند

پنج نشانه‌ای که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

۱٫ درد عضلات

عوامل مختلفی می‌تواند باعث آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عضلات شود. کمبود آب بدن، افزایش گرما و شدت زیاد ورزش باعث آسیب‌دیدگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عضلات می‌‌‌‌‌‌‌شود. در صورتی که درد در عضلات ادامه پیدا کند و با سرد کردن بدن و مصرف مایعات از بین نرود باید جدی گرفته شود ، زیرا ممکن است خطرناک باشد.

۲٫ درد در پهلوها

درد در پهلوها در ورزش معمولا ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌شود. اگر به درستی بدن را گرم کنید معمولا از این نوع درد جلوگیری می‌‌‌‌‌‌‌شود. داشتن فرم بدن مناسب و تعادل الکترولیت‌های بدن نیز موثر هستند. با این حال اگر درد پهلوها تا شانه چپ پیشرفت کند باید آن را جدی گرفت ، زیرا ممکن است نشانه حمله قلبی باشد.

۳٫ سست شدن عضلات

معمولا به هنگام انجام ورزش‌های شدید واستقامتی سست شدن عضلات احساس می‌‌‌‌‌‌‌شود. در صورتی که این حالت پیش بیاید نمی‌توان خوب بدن را کنترل کرد یا فرم بدن را حفظ کرد. بهتر است در این حال کمی به خود استراحت بدهید. در صورتی که در ابتدای ورزش سریعا این حالت پیش بیاید نشان دهنده این است که عامل دیگری از جمله پایین بودن قند خون وجود دارد.

پنج نشانه‌‌ای که باید هنگام ورزش جدی گرفته شوند

۴٫ سرگیجه

کمبود آب بدن، سکته قلبی یا کمبود قند خون باعث ایجاد سرگیجه می‌‌‌‌‌‌‌شود. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورزشکار نمی‌تواند به راحتی بایستد در صورتی که هیچ کدام از این مشکلات را نداشته اید و احساس سرگیجه می کنید بهتر است به پزشکی مراجعه کنید.

۵٫ حالت تهوع

در صورتی که افراد ناشتا ورزش کنند ممکن است که احساس حالت تهوع داشته باشند. افرادی نیز اگر درست بعد از غذا خوردن ورزش کنند همین احساس را دارند. در صورتی که در هر زمان ورزش می کنید احساس می کنید که معده شما ناراحت است بهتر است شدت ورزش را کاهش دهید یا به پزشک مراجعه کنید.

:: Information 524
تاریخ بروزرسانی : ۱ تیر ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25333 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما