ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25802 پست
:: ورودی گوگل امروز : 2 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۹/۰۷/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

در کل، آب و فیبرها چگالی انرژی را پایین می آورند، در حالی که چربی ها و قندها باعث افزایش آن می شوند. مقدار آب بیشترین عامل تعیین کننده است، بنابراین بهترین خوراکی ها عبارتند از:

•    میوه ها: موز، انبه، انگور، کیوی، گیلاس، میوه های کنسروشده، نکتار میوه، آووکادو و زیتون
•    سبزیجات: نخود سبز، هویج و سیب زمینی
•    غلات: نان، کرپ (نوع بسیار نازک پنکیک)، مافین، نان همراه کشمش، گردو، پنیر و زیتون
•    لبنیات: پنیر، خامه، شیرشکلات، شیر پرچرب، بستنی، ماست پرچرب میوه ای، پنیر خامه ای و ماست سویا
•    گوشت و سایر منابع پروتینی: ماهی تن در روغن، ماهی آزاد، ساردین، جگر، ران مرغ یا بوقلمون، تخم مرغ، گوشت گوساله و بره، گردو، مغزها و کره بادام زمینی

:: Information 172
تاریخ بروزرسانی : ۲۷ دی ۱۳۹۶
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25705 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما