ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 24951 پست
:: ورودی گوگل امروز : 5 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۳۰/۰۱/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

درمان با کمر درد در بارداری
بیش از ۵۰ درصد از مادران باید از درد پشت در نیمه آخر بارداری شکایت داشته باشند.

عضلات پشت حاملگی سه بار در طول بارداری دریافت می کنند: رباط های شما، که آرامش بخش هستند، اجازه می دهد تا نوزادان را از طریق لگن راحت تر از هم بشویند، در حال ریزتر شدن هستند.

این باعث می شود فشار بیشتری بر عضلات شما، به خصوص افرادی که ستون فقرات شما را پشتیبانی می کنند. عضلات شکمی بیش از اندازه شما را مجبور می کند بیشتر به پشت خود بپردازید تا وزن خود را حفظ کنید. و تغییر در وضعیت و انحنای ستون فقرات شما به عنوان بدن جبهه سنگین شما جبران کند، کارهای بیشتری برای عضلات پشت ایجاد می کند.

به طور خاص، در سه ماهه سوم، این عضلات بیش از حد و رباط های برگشتی، در دوران بارداری سبب ایجاد کمر درد می شوند.

کمر درد در بارداری

۶ راهبرد ساده برای جلوگیری از کمر درد
تمرینات هوازی ساده مانند ورزش شنا و دوچرخه سواری را برای تقویت عضلات شکمی و کمر به کار ببرید.
کفش های معقول را بپوش هر دو کفش پاشنه بلند و کفش های کاملا صاف می تواند باعث ایجاد کمر درد در بارداری شود. کفش های پاشنه بلند و متوسط ​​(بدون دو جداره بالاتر) برای لباس و کفش های پیاده روی برای لباس های گاه به گاه استفاده کنید.
اجتناب از بیدار شدن در سطوح سخت، مانند بتن یا آسفالت، که می تواند به ستون فقرات رانده شود. به جای پیاده روی، سعی کنید راه رفتن سریع و در سطوح طبیعی مانند چمن، زمین یا شن، که در عضلات و مفاصل آسان تر از شیب سطح سخت باشد.
ستون فقرات خود را تغییر ندهید. هنگامی که شما ایستاده یا خواب باشید حتما شانه ها و باسن ها هم تراز می شوند. اجتناب از دست نیافتنی، مانند گرفتن یک جعبه سنگین از بالای گنجه یا بلند کردن کودک نو پا از صندلی اتومبیل. اگر شما باید فعالیت هایی را انجام دهید که برای بلند کردن ناخوشایند نیاز دارید، ببینید آیا می توانید این کار را دوباره انجام دهید. مثلا صندلی ماشین کودک نو پا را در نظر بگیرید و قبل از اینکه کودکتان را بیرون بیاورید و از کمر درد در بارداری جلوگیری کنید، صندلی را به سمت شما سوق می دهید.
اجتناب از نشستن یا ایستادن برای مدت زمان طولانی. هنگامی که شما نشستید، از پایه پایینی استفاده کنید تا زانوها را کمی بالاتر از ناحیه کمر قرار دهید و فشار کمتری از پشت خود بگیرید. اگر برای مدتی در یک موقعیت ایستاده باشید، یک پا را به جلو بردارید و وزن خود را به مدت چند دقیقه قرار دهید، سپس وزن خود را به پای دیگر تغییر دهید. با این حال، بهتر است به عقب بر روی مدفوع، دفترچه تلفن، کشو یا لبه کابینت قرار دهید.
خواب در طرف خود و اغلب حرکت موقعیت خواب.
۴ راه امن برای درمان کمر درد در بارداری
باقی مانده. معمولا، در طول بارداری، کمردرد در عضلات به راحتی استراحت می کند.
آب گرم را خیس کن سعی کنید آب را گرم کنید و یا در حمام با یک جت آب گرم متمرکز شده در ناحیه دردناک قرار دهید.
پشت آن را بپوش بسیاری از مادران با بسته گرم یا سرد (و یا هر دو متناوب) در منطقه دردناک قسم می خورند. اگر کودک با فشار دادن روی ستون فقرات شما به نظر می رسد علت درد است، همانطور که در ماه های گذشته شایع است، سعی کنید موضع زانو را برای مدت زمان طولانی بررسی کنید.
ماساژ آن از همسر خود بخواهید به شما یک ماساژ پشت بدهد تا کمر درد در بارداری کاهش دهد. اکنون این ماساژ پشت را تمرین کنید تا او بعدها ماساژ دهنده مفید برای کمک به کاهش درد پشت کار شود.

:: Information 22
موضوع : موزیک
تاریخ بروزرسانی : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 24854 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما