ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25659 پست
:: ورودی گوگل امروز : 4 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۸/۰۶/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

12 راه برای خلاص شدن از ویار صبحگاهی

وعده‌های غذایی کوچک بخورید و تکرار کنید

معده خالی حالت تهوع را بدتر می‌کند. خوردن وعده‌های غذایی کوچکتر اغلب به تعادل سطح قند خونتان کمک می‌کند. تنقلات بدون طعم‌دهنده را دم دستتان نگه دارید و در طول روز آنها را بخورید.

خوراکی‌های سرشار از پروتئین بخورید

غذا‌هایی را بخورید که پروتئین بالایی دارند و سرشار از ویتامین B هستند مانند آجیل. از غذا‌های چرب، گرم (تند)، اسیدی و سرخ شده و یا آنهایی که باعث تهوع شما می‌شوند پرهیز کنید.

غذا‌های سرد بهتر از غذا‌های گرم هستند؟

شما می‌توانید پخت و پز را که بوی آن باعث حالت تهوع‌تان می‌شود افزایش دهید. شما حتی ممکن است غذا‌های سردی را که باعث ویار صبحگاهی‌تان می‌شود ترجیح بدهید.

صبحانه در تخت

شاید بلند شدن از روی تخت بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب شما را اذیت کند و چون معده‌تان خالی است یکراست برای استفراغ کردن به طرف حمام بروید. در تخت‌خواب، یک وعده غذایی سبک مانند نان و انواع آجیل بخورید و قبل از بلند شدن به آرامی غذا بخورید.

خاطرات را برای ویار صبحگاهی نگه دارید

زمان‌هایی را که در آن بیشتر از دوره‌های ویار صبحگاهی و دوره‌های آسیب احساس بهتری داشته‌اید پیدا کنید. این به شما کمک می‌کند تا زمان‌هایی را که خوردن و نوشیدن در آنها معقول است پیدا کنید.

بین وعده‌هایی غذایی آب بنوشید

اگر برایتان سخت است که مایعات را در شکم خود نگه دارید،‌ نوشیدن آب را در هنگام وعده‌های غذایی کم کنید. فراوش نکنید که مقدار زیادی مایعات در طول روز بنوشید تا آب و رطوبت بدنتان را در طول بارداری حفظ کنید.

12 راه برای خلاص شدن از ویار صبحگاهی

استراحت کافی داشته باشید

تنش و خستگی ممکن است آسیب ناشی از تهوع بارداری را بدتر کند. اطمینان حاصل کنید که به مقدار زیاد و هر وقت که توانستید استراحت کنید.

تنفس ترش!

ممکن است بو کردن یک قطعه کوچک لیمو احساس تهوع را بهتر کند. شما همچنین می‌توانید چند برش لیمو به چای سرد یا آب گازدار اضافه کنید و وقتی حالت تهوع به سراغتان آمد از آن بچشید.

معده‌تان را با چای و زنجبیل پوشش دهید

مصرف زنجبیل به مقدار لازم به کاهش حالت تهوع کمک می‌کند. شما می‌توانید با پوست کندن و رنده ریشه‌ها، چای زنجبیل درست کنید و یا یک نوشیدنی زنجبیل و یا قرص و کپسول آن را بخورید.

ویتامین‌های دوران بارداری را بخورید

با وجود اینکه تاییدی برای این فرضیه وجود ندارد اما مصرف ویتامین‌ها می‌تواند سنگینی ناشی از حالت تهوع را کاهش دهد. چه مصرف ویتامین‌ها نتیه بدهند چه ندهند، اطمینان داشته باشید که شما باید مقدار مشخصی از اسید فولیک و ویتامین D را روزانه مصرف کنید.

از طب مکمل استفاده کنید

برخی از درمان‌ها شامل ماساژ درمانی و رایحه درمانی برای مقابله با حالت تهوع می‌توانند کمک کنند. در زمان بارداری به یک پزشک مجرب و با‌تجربه مراجعه کنید.

صحبت با دوستانی که شما را درک می‌کنند

گاهی اوقات تنها برای اینکه دوستان صمیمی و خویشاوندانتان شما را حمایت و با شما همدردی کنند باید احساستان را با آنها در میان بگذارید.

:: Information 466
تاریخ بروزرسانی : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25562 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما