ازاین که به این سایت سرزدید بیسار خرسندیم، امیدوارم که لحظات خوبی را سپری کنبد، لطفا اگر درهرکجای سایت مطلبی را مطالعه میفرمایید به دور از ادب هست که از مطلب استفاده بفرمایید اما نظر ندهید، اینطور فکر نمیکنید؟ درضمن تالارگفتمان سایت هم هرروز بروز شده وسراسر مطالب جالب وجدید میباشد، منتظر حضورشما هستیم
باتشکر مدیریت سایت: مهندس امین بشارت نیا

ایمیل: shahzade242@yahoo.com

09387345716 بامادرتلگرام ودیگرشبکه های اجتماعی مکاتبه کنید:

موضوعات
:: مطالب ارسال شده : 25296 پست
:: ورودی گوگل امروز : 6 بار
:: تعداددیدگاهها : 0 نظر
:: تاریخ آخرین بروزرسانی : ۰۳/۰۴/۱۳۹۸
:: میانگین بروزرسانی ها : 0.03 دقیقه

اما آن، بخش تاریک ماجراست. هر چند زندگی کم تحرک می‌تواند به بیماری‌های بسیاری منجر شود، اما به تنهایی، یک بیماری نیست، و یک نوع رفتار است. این بدان معناست که شما قطعا می‌توانید آن را تغییر دهید، حتی اگر یک کار پشت میزی دارید یا عاشق تماشای تلویزیون در شب هستید.

6 راه برای تحرک داشتن، بدون نیاز به عضویت باشگاه

در واقع فعالیت‌های کوتاه و مکرر در طول روز، ممکن است برای برنامه زمانی شما واقع بینانه‌تر باشند. اگر شما یک شغل و یک خانواده دارید، ممکن است منطقی‌تر باشد که بجای مثلا یک تمرین کامل در هر صبح، هر ساعت، کمی فعالیت داشته باشید. بجای در نظر گرفتن هدفی که باعث شود احساس سرخوردگی و دستپاچگی کنید، انجام تمرینات کوچک را بعنوان هدفتان در نظر بگیرید. در اینجا ۶ راه برای تحرک داشتن بیان می‌کنیم.

بدانید که چه مدتی می‌نشینید

چقدر در روز می‌نشینید؟ جواب این سوال را پیدا کنید. مانند داشتن یک دفترچه ثبت وقایع، ثبت کردن اینکه چطور از بدنتان استفاده می‌کنید، به شما کمک می‌کند که واضح‌تر بفهمید کجا را باید تغییر دهید. بعنوان مثال، شما ممکن است متوجه شوید که در ساعت ۷ شب به خانه می‌رسید، و به معنای واقعی کلمه، بیشتر از یک یا دو بار در ۴ ساعت بعد، از جایتان بلند نمی‌شوید.

یک قلم و دفترچه برای دنبال کردن این داده‌ها کافی خواهد بود. فقط کافی است زمان هر باری که بلند می‌شوید را یادداشت کنید و سپس طول فواصل نشستن‌تان را محاسبه نمایید. برای آگاه شدن از عادات‌تان، این کار را برای چندین روز متوالی انجام دهید.

یک زنگ هشدار ۳۰ دقیقه‌ای تنظیم کنید

اگر برای مدت زمان طولانی روی صندلی می‌نشینید، یک زنگ هشدار تنظیم کنید تا هر ۳۰ دقیقه از جایتان بلند شوید. هنگامیکه زنگ هشدار به صدا در آمد، از جایتان بلند شوید و چند دقیقه راه بروید. معمولا توصیه می‌شود که ۱ تا ۳ دقیقه تحرک داشته باشید. بیرون بروید، انگشتان پایتان را لمس کنید، به یک گیاه آب دهید، برای رساندن پیام به همکارتان، نزد او بروید یا چند حرکت کششی ساده را امتحان کنید.

قرارهای ملاقات پیاده بگذارید یا جلسات ایستاده ترتیب دهید

باید با یک همکار یا همسایه ملاقات کنید؟ یک قرار ملاقات پیاده در فضای باز بگذارید. اگر آب و هوا با شما همکاری نمی‌کند، یک جلسه ایستاده ترتیب دهید. کفش‌های راحت و همچنین پوسچر خوب به پابرجا ماندن این عادت کمک می‌کنند: شانه‌ها به سمت پایین و عقب، گردن بطور مستقیم و لگن کمی تو داده شود. یک مزیت دیگر اینگونه قرارهای ایستاده یا پیاده، این است که ممکن است باعث شود جلسات طولانی، کوتاه شوند.

تمرین‌تان را به سر کارتان ببرید

حتی یک اطاق کار کوچک، فضای کافی برای انجام مقداری تمرین قدرتی ۵ دقیقه‌ای را دارد. خوردن سالاد و کوینولا در پشت میز کارتان خوب است، اما درست نیست که آنجا ورزش کنید؟ بجای خوردن یک شکلات انرژی زای دیگر، ۱۰ شنای سوئدی با کمک میز، یا دیپ با کمک صندلی انجام دهید، و سپس به سر کارتان برگردید.

:: Information 273
تاریخ بروزرسانی : ۸ مهر ۱۳۹۵
راهنما : برای مشاهده راهنما اینجا را کلیک نمایید
:: QR Code
نویسنده : ( AMIN BesharatNia ) | تعداد ارسال ها ( 25199 ) | درباره نویسنده :
:: Comments


نظرات بسته شده.

برخی از برنامه های اندرویدی طراحی شده ما